چرا باید بهترین مشاور صنعتی را به کار بگیریم

شنبه 14 فروردين 1400
17:59
دانلود فیلم

این مطلب با اجازه از سایت کوییک ریویو (مطلب بهترین مشاور صنعتی) به شما تقدیم می شود تا مطالعه کنید و تصویر بهتری از کسب و کار خود بسازید.

ضرب المثلی در رابطه با موفقیت وجود دارد که می گوید مردم همیشه به انسان های موفق به همان گونه ای نگاه می کنند که به یک کوه یخ می نگرند. در واقع مردمی که از بیرون به یک فرد موفق نگاه می کنند، تنها شکوه و نقطه اوج او را می بینند و از تلاش های بی وقفه ای که در مسیر موفقیت انجام داده غافل می مانند.

در کارهای پیچیده ای همچون تولید و صنعت هم به نوعی می توان این مثال را به کار برد. به این معنی که اگر یک کسب و کار صنعتی هم اکنون در نقطه ای قرار دارد که ما آن را موفقیت می نامیم، دانش و وقت و سرمایه ای عظیم صرف آن شده و هیچ چیز یک شبه رخ نداده است.

همین موضوع بنیان این مقاله از کوییک ریویو را تشکیل می دهد. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا برای راه اندازی و یا رشد دادن یک کسب و کار صنعتی، بهتر است به سراغ یک مشاور صنعتی حرفه ای بروید. کسی که مدت ها پیش از شما این مسیر را طی کرده و مردم اکنون به شکل یک کوه یخ به موفقیتش نگاه می کنند! با ما همراه باشید.

به طور کلی زمینه هایی که یک مشاور کسب و کار و به طور خاص یک مشاور صنعتی می تواند در آنها به شما کمک کند بسیار اند. با این حال ما اصلی ترین مقوله هایی که باید در آنها مشاوره دریافت کنید را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

ساخت محصول با کیفیت و قابل برند شدن

مسلما هدف نهایی هر تولید کننده ای این است که بتواند محصول تولیدی اش را به خوبی بفروشد. تمامی استراتژیست های تبلیغاتی بر این نکته تاکید دارند که حتی اثربخش ترین انواع تبلیغات نیز قادر نیستند که یک محصول ضعیف و بی کیفیت را به فروش های بالا برسانند. بنابراین اینجاست که نیاز به حضور یک متخصص صنعتی کاملا حس می شود.

برای تولید یک محصول با کیفیت و پر فروش به بررسی معیار های زیادی نیاز است که همه ی اینها در حیطه تخصص یک مشاور صنعتی حرفه ایست. مشاوران کاربلد معمولا خودشان بسیار زودتر از شما در عرصه تولید فعال بوده اند و محصول خوب و بد را مثل کف دستشان می شناسند.

به این ترتیب طراحی و ساخت یک محصول درجه یک اولین چیزی است که یک مشاور خوب در آن به شما کمک می کند. در رابطه با این موضوع می توانیم مثال های زیادی را در ایران پیدا کنیم. مثلا یکی از مجموعه های تولیدی خوب در ایران، پلی تکنو است که نزدیک به 3 دهه در صنایع شیمیایی و پلیمری ایران فعالیت کرده و چندین محصول خوب و پرفروش به بازار عرضه کرده است. حال این گروه تولیدی با چنین تجربه ای به ارائه مشاوره به دیگر صنعت گران می پردازد و به طور مستمر در حال کمک به تولید کنندگان است.

بنابراین یادتان باشد که اولین چیزی که باید به دنبالش باشید، ساخت یک محصول قابل برند شدن است و این را باید از کسی بخواهید که خودش قبلا دستی در تولید داشته باشد.

شناخت بازار هدف

یکی دیگر از مهم ترین بخش هایی که باید در آن از یک مشاور خبره کمک بگیرید شناخت بازار است. این مسئله به هنگام برند سازی اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

شما پیش از تولید محصول و کار بر روی برندتان باید به یک سری سوال پاسخ دهید. اینکه آیا اساسا بازاری برای محصول وجود دارد؟ اگر وجود دارد اندازه اش چقدر است؟ اگر بازار وجود دارد و اندازه مناسبی هم دارد آیا متمرکز است یا پراکنده؟

مثلا فرض کنید برای محصولی که قصد تولیدش را دارید بازاری به اندازه 200 هزار فروش در سال وجود دارد. عدد وسوسه انگیزی است مگر نه؟ اکنون تصور کنید که این بازار در 30 هزار شهر و روستای مختلف پراکنده است. حالا چطور؟ آیا باز هم این بازار فروش 200 هزار تایی وسوسه انگیز است؟!

بنابراین همان طور که می بینید شناختن یا نشناختن بازار محصول یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت یا شکست محصول تولیدی شماست و به همین دلیل هم هست که حتما باید از یک مشاور صنعتی حرفه ای در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

بهره وری پروسه تولید

بهره وری در تولید محصول یک عامل تعیین کننده برای موفقیت یا شکست کل کسب و کار است. شما اگر بهترین محصول دنیا را هم تولید کنید و برترین استراتژی های تبلیغاتی را هم پیش بگیرید، اما به هنگام تولید محصول هزینه های زیادی را متحمل شوید، در نهایت سود قابل توجهی را کسب نخواهید کرد.

همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یا نداشتن بهره وری، عامل نجات یا سقوط کسب و کار ها در شرایط بحران است. بنابراین بسیار مهم است که پروسه تولید محصول شما به گونه ای باشد که با صرف کمترین زمان و هزینه بتوان بهترین محصول ممکن را در تعداد بالا به بازار عرضه کرد.

نکته ای که حتما باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه نباید کیفیت محصول را فدای بهره وری کرد. با این حال این دو همواره باید در حال رشد و در بهترین حالت خودشان باشند. این تعادل بین کیفیت و بهره وری و بالا نگه داشتن هم زمانشان، همان چیزی است که یک مشاور صنعتی خوب به شما یاد خواهد داد.

منبع :

quickreview.ir/best-industrial-consultant


موضوعات: متن آگهی,
برچسب ها: مشاور صنعتی ,
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی است.
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]